مراقبت از پوست

تاثیر پروفایلو بر پوست

تاثیر پروفایلو بر پوست

ژل پروفایلو یک درمان ویژه برای بازسازی پوست است. ژل پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی اسید هیالورونیک، ظاهر خطوط ظریف و چین و چروک را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد و به افزایش رطوبت و استحکام پوست کمک می‌کند. این یک ماده جدید روش انقلابی برای جوانسازی پوست است که خطوط و چین و چروک‌های پوست را بدون نیاز به جراحی از بین می‌برد و سفت می‌کند. تاثیر پروفایلو بر پوست این است که بافت پوست زیباتر، شفاف‌تر و مرطوب تر می‌شود. تزریق ژل پروفیلو برای افرادی که علائم پیری روی پوست دارند استفاده می‌شود.

ژل پروفلیلو فیلر یا پرکننده پوست نیست، بلکه ژل اسید هیالورونیک با قابلیت پخش شدن در بافت پوست است. این محصول یکی از جدیدترین ابداعات در درمان افتادگی پوست از طریق بازسازی بیولوژیکی است که باعث تغییرات و تحولات بسیاری در صنعت زیبایی می‌شود. ژل پروفایلو در حال حاضر تنها درمان از این نوع است که پوست را از درون بازسازی می‌کند و می‌تواند در عرض 2 هفته نتایج قابل مشاهده‌ای را ایجاد کند.

ژل پروفایلو چیست؟

ژل‌های تزریقی پروفیلو ژل‌های بسیار خالصی هستند و هیچ گونه افزودنی خاصی ندارند. همچنین میزان اسید هیالورونیک (HA) موجود در آنها از هر محصول دیگری در بازار بیشتر است. با استفاده از این محصول تولید کلاژن و الاستین در نواحی پوست افزایش می‌یابد و به همین دلیل است که تاثیر پروفایلو بر پوست بسیار زیاد خواهد بود.

تاثیر پروفایلو بر پوست

ژل صورت پروفایل چگونه کار می‌کند؟

با افزایش سن، پوست شما کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند. این دو ماده در سلامت پوست بسیار نقش دارند. پروفایل از فناوری‌های مدرن مدل سازی پوست استفاده می‌کند. این ماده از اسید هیالورونیک تشکیل شده و باعث تحریک تولید کلاژن طبیعی و افزایش کیفیت بافت پوست می‌شود. پروفیالو چهار نوع کلاژن را به پوست منتقل می‌کند که همه آن‌ها متعلق به انواع اصلی کلاژن هستند. تاثیر پروفایلو بر پوست جوانسازی و رفع چین و چروک است.

ژل پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق ژل پروفایلو برای افرادی که پوست چروکی دارند بسیار مناسب است. پروفایلو در طی مراحل درمان روی قسمت‌های مختلف صورت اعمال می‌شود و رطوبت بالای آن باعث شفافیت پوست و تحریک کلاژن سازی خواهد شد.

این ژل بیشتر در ناحیه صورت استفاده می‌شود، اما می‌تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، شانه‌ها، قفسه سینه جلویی، بازوها، زانوها و دست‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. تاثیر پروفایلو بر پوست کاهش چین و چروک و افتادگی پوست در این ناحیه و ایجاد ظاهری یکدست‌تر است. خواص پروفیلو آن را به درمانی ایده آل برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و تقویت نواحی مانند گردن، دهان و دست‌ها بدون هیچ گونه نشانه‌ای از ظاهر مصنوعی تبدیل می‌کند.

اکثر افراد این درمان را در ناحیه بین چانه و گونه انجام می‌دهند تا پوست سفت شود. با این روش علائم سفت شدن پوست پس از 8 هفته به تدریج ظاهر خواهد شد. البته توصیه می‌شود این درمان پس از چهار هفته تکرار شود.

مزایای استفاده از ژل پروفایلو

در ژل پروفایلو، اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم به آرامی از هیبریدهای اسید هیالورونیک آزاد می‌شود و بنابراین سیتوکین‌های التهابی را تحریک نمی‌کند. پروفایلو پوست را به خصوص در اپیدرم آبرسانی می‌کند. اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا ساختار پایدار اسید هیالورونیک را در درم تضمین می‌کند که باعث افزایش حجم و بافت می‌شود.

یکی دیگر از مزایای هیبرید پایدار ژل پروفایلو در مقایسه با اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا و وزن مولکولی کم، افزایش سطح تولید کلاژن نوع I و III در فیبروبلاست‌ها و کلاژن نوع IV و VII در کراتینوسیت‌ها است. این موضوع منجر به بهبود کیفیت پوست و آبرسانی درم و اپیدرم می‌شود. افزایش تولید هیالورونیک اسید و الاستین در پوست باعث شادابی پوست نیز خواهد شد.

تفاوت بین ژل پروفایلو و پرکننده ‌های پوستی

پروفایلو گزینه مناسبی برای پرکردن نواحی مختلف پوست مانند لب، گونه و چانه نیست و نمی‌توان از آن برای این منظور استفاده کرد. در واقع پروفایلو عمدتا به عنوان یک روش مرطوب کننده استفاده می‌شود که حاوی اسید هیالورونیک است و پوست را جوان می‌کند.

تاثیر پروفایلو بر پوست و فواید آن به شرح زیر است:

  • بهبود رنگ و بافت پوست
  • استحکام را افزایش می‌دهد و از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند
  • سفت شدن پوست
  • پاکسازی پوست
  • آبرسانی به پوست
  • جوانسازی پوست‌
  • تحریک تولید کلاژن
  • کاهش خطوط و چین و چروک پوست
  • ایجاد ظاهر طبیعی در پوست و پوستی صاف‌تر، سالم‌تر، نرم‌تر و جوان‌تر

تزریق ژل پروفایلو چقدر طول می ‌کشد؟

معمولا نتایج تزریق پروفایلو و تاثیر پروفایلو بر پوست حدود 6 ماه ماندگاری دارد، اما این مقدار ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد.

تاثیر پروفایلو بر پوست

توصیه ‌های قبل از درمان با ژل پروفایلو

برای بهتر شدن تاثیر پروفایلو بر پوست توصیه می‌شود 24 ساعت قبل از درمان الکل مصرف نکنید. همچنین توصیه می‌کنیم چند روز قبل از درمان از مصرف آسپرین یا سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی خودداری کنید (مگر اینکه برای یک بیماری مزمن تجویز شده باشد). اجتناب از این داروها خطر کبودی در محل تزریق را کاهش می‌دهد. اگر نگرانی خاصی دارید، از پزشک خود در مورد آنها سوال کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل پروفایلو

بعد از تزریق پروفایلو، انجام کارهای روزانه مشکلی وجود ندارد اما بهتر است:

  • 24 ساعت آرایش نکنید.
  • به مدت یک هفته از رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • توجه داشته باشید که هرگز نباید مناطق تحت درمان را با دست‌های آلوده لمس یا ماساژ دهید.

نتیجه نهایی ژل پروفایلو

پس از اولین جلسه درمان، ممکن است متوجه آبرسانی و درخشندگی پوست شوید. بعد از جلسه دوم درمان، به تدریج متوجه بهبود ساختار و شکل پوست خود خواهید شد.

نتیجه نهایی و عملکرد کامل فرآیند درمان 6-8 هفته پس از دومین جلسه درمانی قابل مشاهده است. نتایج معمولاً پس از حدود 4 هفته ظاهر می‌شوند و با گذشت زمان و تشکیل کلاژن و الاستین افزایش می‌یابند. این اثرات در نوع خود دائمی هستند. به طور معمول، شما می‌توانید تا 6 ماه از پایداری نتایج پروفایل لذت ببرید و بازخورد بیماران در این مورد تاکنون مثبت بوده است.

ژل پروفایلو به صورت تزریقی استفاده می‌شود و پس از تزریق به سرعت در بافت‌های پوست افراد پخش خواهد شد. از این ماده تزریقی می‌توان برای درمان نواحی مختلف مانند صورت، گردن، دست‌ها، پاها و بالای سینه استفاده کرد.

سخن پایانی

پروفایلو برای تقویت و سفت کردن پوست استفاده می‌شود. بنابراین هدف اصلی پروفایلو جوانسازی و از بین رفتن افتادگی پوست است. همچنین تاثیر پروفایلو بر پوست این است که به بهبود بافت پوست کمک می‌کند. علاوه بر این، پروفایلو پوست را پر می‌کند و ظاهری درخشان به آن می‌بخشد.

از سن 30 سالگی ما مقادیر زیادی کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک پوست خود را از دست می‌دهیم. در نتیجه، اثرات پیری را می‌توان در پوست مشاهده کرد. اینها شامل خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست است. در این سن باید به فکر حفظ وضعیت مناسب پوست خود باشیم. استفاده از ژل تزریقی پروفایلو برای افراد بالای 30 سال که نمی‌خواهند پوستشان پیر به نظر برسد توصیه می‌شود. ژل پروفایلو توانایی افزایش حجم و آبرسانی به کل ناحیه پوست را دارد و ظاهر کلی فرد را بهبود می‌بخشد و جوان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *