مراقبت از پوست

بهترین برندهای بوتاکس کدامند؟

بهترین برندهای بوتاکس کدامند؟

امروزه تزریق بوتاکس به یک روش درمانی رایج در زمینه زیبایی و جوانسازی تبدیل شده است. افراد زیادی در دنیا هستند که به جای روش‌های گران قیمت و خطرناک مانند جراحی پلاستیک و لیفتینگ پوست از تزریق بوتاکس استفاده می‌کنند. تزریق بوتاکس روشی آسان و بدون عارضه بوده و در ایران طرفداران زیادی در بین افرادی که می‌خواهند چین و چروک صورت خود را با روش تزریق بوتاکس از بین ببرند پیدا کرده است. خیلی مهم است که قبل از اقدام به تزریق بوتاکس مراقب باشید و مارک بهترین بوتاکس‌ها را بشناسید و قبل از انجام آن مطمئن شوید که بهترین بوتاکس صورت و دور چشم را می‌شناسید و سپس تزریق را انجام دهید.

در حال حاضر کلینیک‌های زیبایی معتبر زیادی وجود دارند که خدمات تزریق بوتاکس را با انواع برندهای موجود در بازار ارائه می‌دهند. اما شناخت برندهای معروف و معتبر بوتاکس به شما کمک می‌کند تا گرفتار تبلیغات برندهای تقلبی و مراکز غیر تخصصی نشوید تا سلامتی شما به خطر نیفتد. به همین دلیل توصیه می‌شود در انتخاب کلینیک زیبایی نهایت دقت را به خرج دهید و از پزشک و متخصص مشاوره بگیرید تا بهترین نوع بوتاکس را به شما معرفی کند.

محصولات اورجینال به صورت قانونی وارد کشور می‌شود و مورد تایید وزارت بهداشت است و در داروخانه‌ها و مراکز معروف زیبایی یافت خواهد شد.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس معروف‌ترین برند سم بوتولینوم است که برای اهداف زیبایی در سراسر جهان استفاده می‌شود. برند بوتاکس توسط یک شرکت فرانسوی برای اولین بار با ترکیبات بوتولینوم راه اندازی شد و آنقدر در بین مصرف کنندگان مورد پذیرش قرار گرفت که امروزه نام بوتاکس در بسیاری از موارد با نام تزریق سم بوتولینوم شناخته می‌شود.

البته بوتاکس تنها برند تولید کننده این محصولات نیست و انواع دیگر سم بوتولینوم توسط شرکت‌های دارویی تولید می‌شود که در بازار موجود هستند. در ایران بوتاکس مصپورت، نورونوکس، زئومین و دیسپورت موجود هستند که در کلینیک‌های معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برندها جزو بهترین بوتاکس‌های مورد استفاده در ایران هستند. بوتاکس را می‌توان در کنار روش‌هایی مانند جراحی لیفت صورت استفاده کرد. برای جزئیات و شرایط بیشتر با کلینیک آی‌ام تی لاکس تماس بگیرید.

بهترین برندهای بوتاکس کدامند؟

بهترین برندهای بوتاکس کدامند؟

در حال حاضر بهترین برندهای بوتاکس موجود در بازار به شرح زیر هستند:

۱. برند  Dysport

برند دیسپورت ساخت کشور انگلستان است و یکی از بهترین برندهای بوتاکس در دنیا و ایران به شمار می‌رود. بوتاکس دیسپورت برای خطوط اخم شدید و متوسط خوب است و برای خطوط اخم سطحی گزینه خوبی نیست. Dysport سرعت اثرگذاری بالایی دارد و نتیجه در عرض 2 روز قابل مشاهده خواهد بود. عمر مفید Dysport تقریباً 3 تا 6 ماه است.

۲. برند ایرانی  Masport

Masport-Iranian-Brand-for-Botox بهترین بوتاکس ایرانی است که توسط دانش بنیان در کشور تولید می‌شود. این محصول به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. اثربخشی Masport اغلب بین 1 تا 3 روز ظاهر می‌شود.

بوتاکس مصپورت مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده و ایمنی و اثربخشی آن به اثبات رسیده است. این برند یکی از بهترین برندهای بوتاکس در ایران است و به کشورهای همسایه در آسیا نیز صادر می‌شود. عمر مفید Masport بین 3 تا 6 ماه است.

۳. برند نورونوکس

شرکت کره‌ای نورونوکس یکی از شرکت‌های دارویی است که سم بوتولینوم را به صورت واحدهای تزریقی برای اهداف آرایشی تولید و عرضه می‌کند. این برند دارای مجوز از سازمان غذا و دارو در ایران است و در اکثر کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اثرات بوتاکس نورونوکس معمولا بعد از 1 تا 3 روز قابل مشاهده است و ماندگاری آن بین 3 تا 6 ماه خواهد بود.

۴. برند  Xeomin

بوتاکس برند زئومین ساخت کشور آلمان است و به عنوان بهترین برند بوتاکس صورت در جهان شناخته می‌شود. این برند فاقد هرگونه پروتئین و مواد افزودنی است که باعث می‌شود آنتی بادی کمتری در بدن علیه آن ساخته شود. به دلیل عدم استفاده از پروتئین و مواد افزودنی، این محصول نیاز به شرایط نگهداری خاصی ندارد. همین امر این محصول را به گزینه‌ای ایده آل برای بسیاری از مراکز زیبایی و پزشکان تبدیل کرده است.

بهترین برندهای بوتاکس کدامند؟

تزریق سم بوتولینوم نوع A در برندهای مختلف بوتاکس چگونه عمل می‌ کند؟

سم بوتولینوم نوع A ماده اصلی فعال در همه این محصولات است. اگرچه بوتولینوم یکی از قوی‌ترین و کشنده‌ترین سموم موجود امروزی است، اما دوز کمی از این تعدیل‌کننده‌های عصبی (تنظیم‌کننده تعداد نورون‌های عصبی) باعث فلج موقت عضلانی برای اهداف زیبایی می‌شود.

در پزشکی و زیبایی از سم بوتولینوم برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک‌های ناشی از حالات صورت (مثلاً هنگام اخم کردن، چشم دوختن زیر نور خورشید، خنده وغیره) استفاده شده و به عضلات ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. عدم انقباض عضلات از ایجاد چین و چروک و خطوط روی صورت جلوگیری می‌کند. در نتیجه به مدت 3-4 ماه یا تا زمانی که اثر بوتاکس از بین برود پوستی صاف خواهید داشت.

ویژگی ‌های برندهای معتبر بوتاکس

برندهای بوتاکس به طور کلی دارای ویژگی‌های زیادی هستند که با توجه به کاربردشان به شکل خاصی استفاده می‌شود. بحث دوام و کیفیت یکی از مسائل مهمی است که هنگام برند بوتاکس باید در نظر گرفته شود.

به عبارت دیگر برای بسیاری از افراد کیفیت کار و ماندگاری محصول بر روی پوست ارزش بیشتری نسبت به قیمت تزریق دارد. اگرچه اگر برند خاصی ماندگاری بیشتری داشته باشد، نمی‌توان آن را برتر از سایر برندها دانست، اما می‌توان آن را یک مزیت بسیار بزرگ دانست.

عوارض برندهای مختلف بوتاکس

در مورد عوارض احتمالی برندهای بوتاکس، لازم به ذکر است افرادی که سابقه حساسیت به هر ماده غذایی دارند، حتماً آن را با پزشک خود در میان بگذارند. از آنجایی که مواد تشکیل دهنده ژل‌های تزریقی معمولاً پروتئین هستند، ممکن است بدن برخی افراد به این پروتئین‌ها حساسیت داشته باشد و بعد از تزریق عوارضی ایجاد کند.

بهترین برندهای بوتاکس کدامند؟

ماندگاری برندهای بوتاکس

ماندگاری انواع مختلف برندهای بوتاکس در درجه اول به شرایط فیزیکی افراد بستگی دارد. به طور معمول، ماندگاری برخی از برندها بین سه تا چهار ماه و در برخی دیگر بین چهار تا شش ماه است. برای اینکه بدانید از چه نوع برندی باید استفاده کنید، می‌توانید از پزشک متخصص و مورد اعتماد خود بخواهید که شما را راهنمایی کند تا بهترین نتیجه را بگیرید.

چگونه بوتاکس واقعی و تقلبی را تشخیص دهیم؟

یک راه ساده برای تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی این است که بوتاکس اصل از راه‌های قانونی مورد تایید وزارت بهداشت وارد ایران می‌شود. لذا فروش آن در داروخانه بلامانع است. اما بوتاکس تقلبی قاچاق است و مورد تایید هیچ ارگانی نیست. پس چیزی که باید شک کنید قیمت است! هنگامی که یک محصول به طور شگفت انگیزی ارزان‌تر از حد معمول است، باید در اصل بودن آن شک کرد.

گزینه دیگری که باید بررسی کنید این است که آیا کلینیکی که برای بوتاکس مراجعه کرده‌اید معتبر است یا خیر. اگر مشتریان قبلی از نتایج راضی نباشند، ممکن است این عدم رضایت در اصل از تقلبی بودن بوتاکس نشات گرفته باشد.

بهترین برندهای بوتاکس کدامند؟

سخن پایانی

به طور خلاصه، بوتاکس‌های مصپورت، نورونوکس و زئومین از بهترین برندهای بوتاکس موجود در بازار هستند. اکنون که با بهترین برندهای بوتاکس آشنا شدید، برای تزریق بوتاکس، توصیه می‌شود از برندهای اصلی استفاده کنید و این کار را به کمک یک متخصص مجرب انجام دهید. لازم به ذکر است که بوتاکس تنها گزینه پیش روی شما نیست و می‌توانید از روش‌های دیگری برای جوانسازی پوست خود نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *